onsdag 27 oktober 2010

Nu börjar jag om igen...

Jösses vad det ska behöva dröja innan jag tar mig tid för bloggandet....

Nu har det hänt hur mkt som helst sen sist.....o då kommer ju inte jag ihåg allt heheh

Men i måndags var det min dag med Michaela...vi tar en sån här dag då o då bara vi 2 o vi shoppar o äter osv.....Hoppas hon bara är nöjd så då är ju jag nöjd......
Vår dag började som så här:
Hämtade henne från deras parkering, sen blev det Mc Donalds på Tunbytorp, sen tog jag vägen genom typ Sala osv. Min vanliga väg med andra ord heheh Vi stannade till i Morgongåva för att köpa godis i godisaffären där så vi klarar bilfärden hehheh
Sen tog vi en titt i affären i Järlåsa o köpte 10 par strumpor för en hundring M hittade 2 par....
Sen blev det ett stopp vid Shell för att tanka på min mobil för det fungerade ej med internet banken tidigare...
Sen kom vi till Gottsunda Centrum o min favvo affär!! Där shoppade vi 3 stora kassar med saker men M hittade en fritids dress o ett par byxor, några strumpor inget mer tror jag
När vi var klara så gick vi upp till en gammal arbetskompis fr Musiklådan jag överlämnade det hon beställt o vi satt o fikade osv....sen for vi till Ica Maxi som sista affär.....hittade inga skor men lite meeer godis !! o dricka o sen köpte M ett skrivhäfte iaf.....sen var det dags att fara mot Sala

Jag hade tur att Michaelas pappa hade varit till Möklinta så han väntade på parkering tills vi kom så slapp jag åka ända till Västerås o vända.....TACK för det bror!! och ett stort TACK till mitt fadderbarn Michaela!! Alltid så skoj att åka med henne.....De blir så stora så fort!!

Den kvällen var det lite halt på vägarna så jag bestämde mig för att stanna hos Johanna o sova över .....men innan jag gick till Johanna så stannade jag hos Nathalie för att kolla hur allt fungerar med att sälja Forever Living osv. Den 21. november har jag en Må bra stund hemma hos mig o då ska jag börja prova detta med Forever Living.....Behöver ju inte betala något nu o sen är det ju bara att ha visningar......

Forts imorgon min dator är lite segolainen tror jag......

Tjingeling i shoppingtider!! Ta hand om varandra!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar