lördag 30 oktober 2010

Hej hej hemskt mycke´hej....

Måste skriva lite så det ej blir maraton skrivning heheh

Tänk att det är så många som ska ha barn!! Har fått veta att även Möklinta-bor skaffar fler barn så himla kul att det blir nya mammor o pappor.....Men allt kan man ej berätta här heller men det är sååå himla kul.....
Separerade par skaffar barn med nya partner, unga föräldrar får barn, vissa ska ha "sladdbarn" ja det är sååå kul att följa dramatiken ute på landet o inne i sta´n(Sala o Västerås).......

Idag har vi iaf varit o träffat våra yngsta barnbarn....de är ju då för härliga ...många skratt blev det.....sen åt vi pizza allihopa......Det var riktigt kul.....

Nu har vi bastat o det kändes så himla underbart!!!

Imorgon blir det loppis så det ska bli kul att få åka dit har ju ej varit där på ett tag......o om 2 veckor ska jag börja praktisera så då får man se hur mkt man hinner vara till loppis.....Kanske måste börja avveckla men inte ännu.....har 3 månaders uppsägning heheh

I Finland var jag med mamma förrförra veckan några dagar det var skoj det med...hann träffa några underbara människor som betyder en del i mitt liv men skulle gärna träffat det dubbla till minst....men får väl åka snart igen.....

Sista helgen i januari får jag åka gratis på Intimas årliga konferens!! Har haft tillräckligt med godkända partyn för att få det ....det enda vi alltid får betala det är typ bussresan till båten osv.
Kanske får man tag på nya säljare.....på måndag har jag satt mål att ringa o boka upp mina helger så jag får in många nya demon.....det blir annars för många glapp....vill vara ute jämt.....

21. november ska jag ha en må bra stund hemma hos mig...då kommer Nathalie hit o visar Forever produkter osv. sen ska jag väl prova detta med ett tag o se om det är något att satsa på....22-24 nov vill jag boka in må bra stunder hos några......känner du att du vill så meddela mig.....

Blev även anställd av Inzpiration här om dagen så igår fredag var jag o jobbade åt dom på Willys i Sala o visade nya pampersblöjan......7 timmar blev det jobb o en timmes lunch...

Idag har min vän åkt till Sicilien...hoppas de får det varmt o skönt!!!

Idag har vi malt köttfärs med vår köksmaskin jag fått av mamma o det funkade riktigt bra heheh köttfärs är gott!!

Tjingeling i planerartider!! Ta hand om varandra!!!

1 kommentar: